Software » Trgovina

Integralni program za trgovinu koji sadži sve potrebno za veleprodaju i maloprodaju.
Pouzdano i stabilno rješenje, rezultat dugogodišnjeg rada i iskustva ekonomskih stručnjaka i vrhunskih informatičara.

Trgovina je djelatnost koja predstavlja vezu između kupca i dobavljača, između potrošača i proizvođača, djelatnost koja se bavi kupnjom i prodajom robe. Upravljanje ovim složenim procesima danas je praktično nemoguće bez pomoći računala i softvera.

Trgovina kao djelatnost kupnje i prodaje dijeli se na veleprodaju i maloprodaju. Može se obavljati na različite načine: u direktnom kontaktu, telefonom ili u najnovije vrijeme internetom, pa u tom slučaju govorimo o web trgovini. Poslovni subjekti koji obavljaju trgovinu, trgovačka poduzeća mogu se dijeliti i po veličini ovisno o prometu i broju zaposlenih,pa imamo trgovačke obrte, trgovačka poduzeća, trgovačke lance.

Tetrada d.o.o. na osnovi svog dugogodišnjeg iskustva u informatičkoj podršci poslovnim subjektima koji se bave trgovinom napravila je software, koji u svakoj fazi odvijanja trgovačke djelatnosti prati ovaj proces koristeći najsuvremenija programska rješenja prilagođavajući se posebno svakom obliku trgovine. Integralni cPIS program za trgovinu uključuju više modula koji su prilagođeni za maloprodaju, veleprodaju, centralno skladište, poslovnice, dislocirane blagajne, web trgovinu. cPIS program za trgovinu se može prilagoditi načinu rada određenog korisnika, ovisno o tipu njegove djelatnosti, vrsti kupaca i asortimanu robe koji prodaje. Većina knjiženja unutar aplikacije za trgovinu se obavlja automatski čime se Vaši djelatnici u prodaji rasterećuju nepotrebnih administrativnih poslova.

cPIS program za trgovinu u realnom vremenu Vam osigurava brz i točan pregled poslovanja na svim skladištima i poslovnicama gdje se obavlja djelatnost kao i kvalitetne informacije bitne za bolju uslugu i veću kontrolu poslovanja trgovine. Uvjete prodaje možete definirati iz centrale, ali je moguće i dozvoliti operaterima u udaljenim organizacijskim jedinicama, zbog boljeg poznavanje situacije na terenu, da sami odrede uvjete prodaje: cjenike, rabate, marže,

Program za trgovinu - pregled osnovnih mogućnosti

  • mogućnost definiranja neograničenog broja poslovnih jedinica: veleprodajnih, maloprodajnih, skladišta materijala ...
  • evidentiranje zaliha prema maloprodajnim, nabavnim, veleprodajnim cijenama.
  • jednostavna izrada svih potrebnih dokumenata: narudžbe, ponude, primke, otpremnice, međuskladišnice, izdatnice ...
  • veleprodaja iz maloprodaje, potrebni dokumenti se automatski izrađuju
  • maloprodaja iz veleprodaje, potrebni dokumenti se automatski izrađuju
  • POS kasa - maloprodajni računi
  • automatske nivelacije cijena
  • izrada i tisak naljepnica
  • uvođenje EDI sustava (elektronska razmjena dokumenata) po narudžbi
  • blagajna sa mogućnošću različitih vrsta plaćanja
  • rezervacija robe na skladištu
  • komisiona prodaja
  • svi elementi potrebni za inozemno poslovanje
  • automatsko knjiženje u financijsko knjigovodstvo prema predefiniranim shemama kontiranja
  • jednostavna izrade inventurnih lista
  • više od 250 izvještaja, kao i mogućnost narudžbe izvještaja po želji korisnika

POS kasa u maloprodaji

cPIS modul za kasu u maloprodaji je dio integralnog poslovnog sustava a namijenjen je svim maloprodajnim trgovinama te omogućava brz rad prilikom izdavanja fiskalnih računa i bezgotovinskih računa. POS modul omogućuje korisniku da na jednostavan način izdajke račune i vrši naplatu robe. Neke od osnovnih mogućnosti ovog modula su:

  • unos artikala putem tipkovnice ili putem barkod čitača
  • jednostavan i brz unos popusta
  • izrada fiskalnih računa
  • storniranje računa
  • ispis računa na POS printer ili na A4 printer
  • evidencija vrste plaćanja
  • povrat robe
  • rekapitulacija prodaje
  • ispis stanja u blagajni u svakom trenutku
  • ispis kopija računa iz arhive
  • pretraživanje artikala moguće je po šifri, barkodu ili dijelu naziva što omogućava brz rad i izdavanje računa.

Program za trgovinu - pregled naprednih mogućnosti

  • Izdavanje robe koje nema na skladištu, ovisno o dozvolama postavljenima za skladište / operatera.
  • Implementacija regalnog skladišta, optimalno iskoristite svoj poslovni prostor i smanjite troškove.
  • Mogućnost dodijeljivanja privitaka (PDF, Word, Excel dokumenti, slike ...) svakom robnom dokumentu.
  • Jednostavna izrada vlastitih izvještaja, uz samo par klikova mišem.
  • cPIS aplikacija za trgovinu podržava niz uređaja, vaga, ručnih terminala i mobilnih uređaja.
  • Kreiranje dodatnih atributa (npr. boja artikla, razni statusi) vezanih uz svaki šifarnik koji se kasnije mogu koristiti u izvještajima.
  • Uvid u stanje zaliha po serijskim i LOT brojevima.
  • Mogućnost slanja svih vrsta dokumenata koji se koriste u radu trgovine putem e-maila.
  • Podržana je upotreba barkod čitača kod unosa stavaka pojedinog robnog dokumenta i inventurne liste.
  • podržan je rad poljoprivrednih ljekarni i veza sa FIS sustavom ministarstva poljoprivrede
  • Određivanje limita za kupce čime se vrši kontrola dospjelih i premašenih dugovanja što osigurava da se blokiraju platno neodgovorni kupci.

Zašto kupiti cPis program za trgovinu

  • 30 godina iskustva u implementiranju poslovnih rješenja za trgovine, od malih do srednjih poduzeća sa više od 300 djelatnika
  • neograničen broj skladišta i prodajnih mjesta
  • Obuka i naknadna pomoć u radu uključena u mjesečnu cijenu.
  • Pouzdan, robustan i vrlo brz program za trgovinu.
  • cPIS moduli za trgovinu su bazirani na robusnoj i provjerenoj Microsoft tehnologiji.
  • Jednostavna integracija i nadogradnja aplikacije sa ostalim cPIS modulima: financijskim knjigovodstvom, obračunom plaća, kadrovskom evidencijom, putnim nalozima i nizom drugih modula.
  • Mogućnost integracije sa cPIS WebShop modulom (internet trgovina).
  • Program za trgovinu je moguće nadograditi po želji i potrebama korisnika.
  • Mogućnost povezivanja aplikacije sa vanjskim uređajima, ručnim terminalima, mobilnim uređajima, vagama, barkod čitačima i slično

Cjenik modula

cPIS program za trgovinu je modularan sustav što znači da možete sami složiti sustav po Vašim potrebama. Možete odabrati potrebne module i to svaki pojedini modul u 3 paketa: Start, Pro i Neo, ovisno o veličini poduzeća i obimu posla.

FINANCIJSKO
Start Paket
143 .16 Kn mjesečno
  • do 400 dokumenata mjesečno
PRO PAKET
429 .48 Kn mjesečno
  • do 2000 dokumenata mjesečno
NEO PAKET
1,002 .12 Kn mjesečno
  • neograničen broj dokumenata mjesečno
MATERIJALNO KNJIGOVODSTVO
Start Paket
105 .48 Kn mjesečno
  • do 250 dokumenata mjesečno
  • 1 skladište materijala
PRO PAKET
316 .44 Kn mjesečno
  • do 4000 dokumenata mjesečno
  • do 3 skladišta materijala
NEO PAKET
527 .40 Kn mjesečno
  • neograničen broj dokumenata mjesečno
  • neograničen broj skladišta materijala
BLAGAJNA
Start Paket
82 .88 Kn mjesečno
  • do 400 transakcija mjesečno
  • 1 blagajna
PRO PAKET
248 .64 Kn mjesečno
  • do 2000 transakcija mjesečno
  • do 3 blagajne
NEO PAKET
331 .52 Kn mjesečno
  • neograničen broj transakcija mjesečno
  • neograničen broj blagajni
MALOPRODAJA
Start Paket
128 .09 Kn mjesečno
  • do 900 dokumenata mjesečno
  • 1 skladište maloprodaje
PRO PAKET
384 .27 Kn mjesečno
  • do 4000 dokumenata mjesečno
  • do 3 skladišta maloprodaje
NEO PAKET
896 .63 Kn mjesečno
  • neograničen broj dokumenata mjesečno
  • neograničen broj skladišta maloprodaje
VELEPRODAJA
Start Paket
128 .09 Kn mjesečno
  • do 600 dokumenata mjesečno
  • 1 skladište veleprodaje
PRO PAKET
512 .36 Kn mjesečno
  • do 3000 dokumenata mjesečno
  • do 3 skladišta veleprodaje
NEO PAKET
896 .63 Kn mjesečno
  • neograničen broj dokumenata mjesečno
  • neograničen broj skladišta veleprodaje
GLAVNA KNJIGA
Start Paket
82 .88 Kn mjesečno
  • do 200 dokumenata mjesečno
PRO PAKET
165 .76 Kn mjesečno
  • do 500 dokumenata mjesečno
NEO PAKET
331 .52 Kn mjesečno
  • neograničen broj dokumenata mjesečno
OBRAČUN PLAĆA
Start Paket
120 .55 Kn mjesečno
  • do 10 radnika
PRO PAKET
542 .49 Kn mjesečno
  • do 50 radnika
NEO PAKET
1,205 .50 Kn mjesečno
  • neograničen broj radnika
KADROVSKA EVIDENCIJA
Start Paket
165 .76 Kn mjesečno
  • do 5 radnika
PRO PAKET
497 .28 Kn mjesečno
  • do 25 radnika
NEO PAKET
1,326 .08 Kn mjesečno
  • neograničen broj radnika
PUTNI NALOZI I LOKO VOŽNJA
Start Paket
45 .21 Kn mjesečno
  • do 30 putnih naloga
PRO PAKET
135 .63 Kn mjesečno
  • do 200 putnih naloga
NEO PAKET
226 .05 Kn mjesečno
  • neograničen broj putnih naloga
OSNOVNA SREDSTVA
Start Paket
105 .48 Kn mjesečno
  • do 50 osnovnih sredstava
PRO PAKET
316 .44 Kn mjesečno
  • do 500 osnovnih sredstava
NEO PAKET
738 .36 Kn mjesečno
  • neograničen broj osnovnih sredstava
SITAN INVENTAR
Start Paket
105 .48 Kn mjesečno
  • do 50 şlogova
PRO PAKET
263 .70 Kn mjesečno
  • do 400 slogova
NEO PAKET
474 .66 Kn mjesečno
  • neograničen broj slogova
Izrada ponude
U samo par trenutaka odaberite koje module želite koristiti i sustav će odmah napraviti ponudu za Vaš software
Klikni ovdje